20.03.2024
godz. 20:00
Prowadząca:
Katarzyna Balcerkiewicz
i Joanna Gosk
Grupa Spotkanie
Kultura feedbacku:
wydmuszka w procesie
czy efektywne narzędzie?
Feedback, to termin, który zdobył uznanie zarówno wśród liderów, jak i specjalistów ds. zasobów ludzkich na całym świecie. Dla pracowników stanowi cenne źródło informacji na temat skuteczności ich działań i sposobu ich realizacji. Z kolei z perspektywy kierowników, współpracowników i całej struktury organizacyjnej, to narzędzie, które pozwala ocenić, czy podejmowane inicjatywy przynoszą korzyści dla całego zespołu i firmy. Niestety w wielu firmach mówi się o feedbacku kwiecistym językiem i na tym się skończy. Za słowami nie idzie działanie.
W czasach, kiedy wypalenie zawodowe stanowi poważny problem, budowanie środowiska pracy, w którym ludzie czują się dobrze i że przynależą do organizacji, konstruktywne informacje zwrotne nie mogą stanowić jednorazowej inicjatywy, ale muszą stać się ciągłym zobowiązaniem. To prowadzi do budowania angażującej przestrzeni, w której dialog, wzrost i doskonalenie idą w parze z osiąganiem celów biznesowych organizacji.
Ta idea przyświeca nam od lat, ponieważ na co dzień obserwujemy, jak skutecznie skonstruowany feedback zwiększa produktywność, podnosi poziom satysfakcji z pracy, a przede wszystkim - przynosi pozytywne skutki organizacji, widoczne w wynikach finansowych.
Dołącz do webinaru, podczas którego pokażemy Ci, co działa na rzecz kształtowania atmosfery otwartości do udzielania sobie regularnych i konstruktywnych informacji zwrotnych. Poznaj 5 poziomów budowania konstruktywnego feedbacku.