Szkolenie z obsługi klienta
Czy działasz w małej firmie, czy w wielkim koncernie, obsługa klienta jest zawsze wizytówką i pomostem, które pomagają zawrzeć kontrakt i umożliwia jego kontynuację.
Zobacz
video
Zobacz
video
Jak przebiegają szkolenia z obsługi klienta?
1
Zawsze najpierw poznajemy Twoją firmę. Odkrywamy język, jakim twoi pracownicy mówią do klientów, specyfikę produktu lub usługi, którą sprzedajecie, filozofię Waszej firmy.
2
Proponujemy sposób organizacji cyklu sprzedaży lub tworzymy podręcznik obsługi klienta.
3
Na tej podstawie możemy już spisać jasny i klarowny standard obsługi, który jest niezwykle pomocny w weryfikowaniu umiejętności i zaangażowania pracownika w sprzedaż i obsługę klienta.
4
Gdy zaakceptujesz ten pomysł, przystępujemy do szkoleń. Najczęściej sprawdza się układ 2×2 dni oraz 2 zadania pomiędzy szkoleniami.
Budowanie
przewagi konkurencyjnej
Jeśli chcesz umocnić pozycję na rynku, potrzebujesz skutecznego, systemowego rozwiązania i wyszkolonego zespołu, który sprosta wymaganiom klientów na miarę Twoich oczekiwań i celów. Nasze szkolenia pomogą Ci stworzyć od podstaw lub dopracować system obsługi do perfekcji. Stanie się on Twoją przewagą konkurencyjną.
- Spójny system Client Service łagodzi mankamenty produktu i podtrzymuje lojalność – to umacnia pozycję Twojej firmy na rynku.
- Twoi klienci zidentyfikują wysoki standard usług z Twoją marką.
- Działasz i zyskujesz przewagę tam, gdzie nie udaje się to konkurencji. Potrafisz błyskawicznie reagować na zmiany rynku, takie jak np. pojawienie się nowego pokolenia konsumentów o specyficznych potrzebach.
- Masz wypracowany standard, w którym nowi i doświadczeni pracownicy znajdują oparcie w sytuacjach zwykłych i tych zaskakujących. To usprawnia ich pracę i przekłada się na wyniki.
- Inwestycja we wdrożony i działający standard obsługi zwraca się wielokrotnie.
Dlaczego my?
Program
Praktyka
Doświadczenie
Czy jest inna droga?
Oczywiście, że tak! Możesz nadal domyślać się, co jest prawdziwym powodem kłopotów w danej organizacji, dziale czy zespole lub wykorzystać czas i zapisać się na szkolenie oparte o 5 poziomów logicznych organizacji. Ty decydujesz!
Program szkolenia
- Przedstawienie modelu pięciu poziomów logicznych;
- Model zapraszania klienta do wspólnej diagnozy;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie kultury organizacji;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie procedur i procesów;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie relacji w zespołach;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie jednostki;
- Praca w oparciu o case study;
- Symulacja prowadzenia diagnozy organizacji lub zespołu;
- Planowanie i wybieranie interwencji wobec klienta.
Program szkolenia w ramach modułu 2:
- Otrzymanie skutecznego narzędzia diagnozy organizacji i zespołów;
- Superwizja przeprowadzonych diagnoz;
- Uzyskanie informacji zwrotnych;
- Uzupełnienie wiedzy z wybranych fragmentów wiedzy z Analizy Transakcyjnej;
- Praca z klientem w oparciu o proces równoległy oraz przeciwprzeniesienie.
Poznaj trenera prowadzącego:
Katarzyna
Balcerkiewicz
Psycholog, rekomendowany trener I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, coach, konsultant do spraw rozwoju organizacji, Praktyk Analizy Transakcyjnej. Członek European Association for Transactional Analysis. Prezes Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.
Współtworzyłam pierwszą w Polsce Szkołę Analizy Transakcyjnej, która dzisiaj doczekała się 42 edycji. Jestem autorem i trenerem wszystkich edycji HR Master. Uczę AT od ponad 15 lat. Prowadzę szkolenia z Analizy Transakcyjnej na poziomie zaawansowanym dla managerów, trenerów i konsultantów.
Współpracuję z działami HR, prowadząc coachingi i team coachingi dla ich pracowników. Opracowuję programy szkoleniowe dla wyższej kadry zarządzającej, akademii managerów dopasowane do danej branży i kultury organizacyjnej firmy. Od 20 lat zarządzam rozmaitymi zespołami. Mam doświadczenie w pracy z organizacjami, pracownikami działów sprzedaży i obsługi klientów, liderów, managerów, dyrektorów i prezesów.
Sprawiam, że właściciele, managerowie i pracownicy przychodzą do firmy z przyjemnością, a efekty ich działań przekładają się na bardziej korzystne rezultaty finansowe.
Joanna
Gosk
Jestem psychologiem, jedynym w Polsce certyfikowanym analitykiem transakcyjnym oraz nauczycielem i superwizorem AT w dziedzinie organizacji w kontrakcie z EATA (PTSTA-O), instruktorem szkolenia 101.
Współtworzyłam pierwszą w Polsce Szkołę Analizy Transakcyjnej, która dzisiaj doczekała się swojej 43 edycji.
Należę do Europejskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej i Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Jestem rekomendowanym trenerem I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Uczę innych AT od 13 lat. Przeprowadziłam 14 edycji Szkoły i Akademii AT.
AT wykorzystuję w pracy coachingowej i team coachingowej z managerami, interweniując w organizacjach, projektując z klientami proces zmiany, w pracy trenera, Team Coacha i agile coacha.
Anna
Pezacka-Gumna
Od 14 lat uczę się i korzystam z Analizy Transakcyjnej. Od wielu lat edukuję innych jako współprowadząca Szkołę AT i inne szkolenia i warsztaty oparte na AT. Miałam możliwość uczenia się od wielu wybitnych analityków transakcyjnych z całego świata (Sari van Poelie, Richard G. Erskine, Sue Eusden, Rosemary Napper, Birgitta Heilier, Alexandra Piotrowska, Tony White, Gregor and Masa Zvelc, John McNeel i inni), uczestniczenia w międzynarodowych konferencjach i grupach. Obecnie przygotowuję się do egzaminu na CTA (Certyfikowanego Analityka Transakcyjnego), zwieńczając wiele lat nauki, praktyki i superwizji.
Łącząc umiejętności do pogłębionej pracy z grupami oraz znajomość kontekstu działalności zespołów w organizacji z kompetencjami prowadzenia team coachingu, udało mi się skończyć odpowiednie przeszkolenie i uzyskać Certyfikat Team Coacha.
Justyna
Byczkowska
Nazywam się Justyna Byczkowska. Jestem psychologiem, trenerem warsztatu psychospołecznego rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, coachem, praktykiem Analizy Transakcyjnej, psychoterapeutką indywidualną i grupową. W swojej pracy kieruję się przekonaniem, że siłą napędową efektywności i produktywności ludzi są relacje oraz kultura, w jakiej pracują. Wierzę, że budowanie dobrych relacji, zaufania oraz poczucia psychologicznego bezpieczeństwa przekuwa się w zaangażowanie, lojalność i skuteczność pracowników. Wspieram moich klientów w osiąganiu zdrowej efektywności – zdolności do realizacji celów przy jednoczesnym dbaniu o dobrostan ludzi.
Pracuję na podstawie gruntownego rozpoznania sytuacji i potrzeb moich klientów – celuję w ich konkretne problemy i opracowuję dopasowane do nich rozwiązania. Programy i interwencje, które proponuję opierają się na potwierdzonej wiedzy psychologicznej i wypróbowanych w praktyce narzędziach. Od 15 lat rozwijam się w stosowaniu Analizy Transakcyjnej w biznesie oraz nieustannie pogłębiam wiedzę psychologiczną. Prowadzę kompleksowe projekty rozwojowe, coaching zespołowy i indywidualny, interwencje w sytuacjach kryzysowych oraz superwizje. Specjalizuje się w metodach skutecznej komunikacji, współpracy, rozwoju przywództwa oraz psychologii zdrowia w pracy. Pomagam budować efektywne zespoły i wspieram je w przechodzeniu przez sytuacje konfliktowe.
Marta
Drażyńska
Ukończyłam psychologię i filologię polską na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Odbyłam 5-letnie zaawansowane szkolenie w zakresie psychoterapii w podejściu AT, szkoliłam się w psychoterapii Gestalt.
Jestem absolwentką „Studium Umiejętności Pracy z Grupą” – programu rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Ukończyłam pięcioletnie Studium Psychoterapii w „Laboratorium Psychoedukacji” w Warszawie. Przygotowuję się do certyfikacji PTP. Pracuję w podejściu psychodynamicznym. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.
Jako trener zajmuję się szkoleniami z AT oraz różnego rodzaju umiejętnościami interpersonalnymi osób zarządzających w zespołach.
Opinie uczestników
Marzena
Rosler-Borakiewicz
Anna
Jacznik
Magdalena
Dzikowska
Nasze doświadczenie i lata praktyk w liczbach
2
20
87
Zapraszamy do
współpracy
Opowiedz nam o swoich potrzebach i pytaniach.
Oddzwonimy i doradzimy.
Najczęściej zadawane pytania
Od czasu pandemii umawiamy się na 1 spotkanie online – najczęściej z HR Managerem (HRBP) i Managerem danego zespołu/obszaru (odpowiednio liderem, dyrektorem).
Spotkanie to służy przede wszystkim zrozumieniu sytuacji klienta, kontekstu i analizie potrzeb.
Tak. Otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Sposób finansowania szkolenia ustalany jest indywidualnie w ramach wypracowanego wspólnie kontraktu na realizację szkoleń. Zwykle po każdej przeprowadzonej aktywności na rzecz klienta wystawiana jest faktura VAT z 14 dniowym terminem płatności.
Najczęściej szkolenia odbywają się w siedzibie klienta. Jednak sami także dysponujemy salą szkoleniową, którą możemy także w ramach ustalonego kontraktu szkoleniowego udostępnić.