Akademia Managera
Na całym świecie zmieniają się kluczowe aspekty prowadzenia biznesu. Kompetencje takie jak: ciekawość, empatia, odpowiedzialność, optymizm i elastyczność stają się kompetencjami mocy tzw. PowerSkills. Jest ich się trudniej nauczyć niż kompetencji technicznych tzw. twardych, ale badania pokazują, że firmy które zainwestowały w tym obszarze doczekały się wzrostu wyników.
Zobacz
video
Zobacz
video
Zainwestuj w uczenie kompetencji mocy kluczowych managerów, a przez to efektywność ich zespołów wzrośnie. Dzięki temu managerowie będą mogli skupić się na strategicznych obszarach funkcjonowania biznesu.
Rozwiń talent swoich managerów
poprzez wyszkolenie kluczowych umiejętności:
1
Efektywne prowadzenie rozmów z pracownikami (dawanie i przyjmowanie informacji zwrotnych, prowadzenie rozmów okresowych, korygujących).
2
Umiejętne delegowanie obowiązków i wydawanie poleceń.
3
Kontrolowanie i egzekwowanie oczekiwanych efektów w oparciu o elementy asertywności.
4
Budowanie relacji i otwartości w komunikacji w zespole i między pracownikami.
Dlaczego warto
dzisiaj inwestować w szkolenia managerskie?
Kiedy konsekwentnie szkolisz i wdrażasz efekty szkoleń do swojej firmy, zyskujesz zespół managerów, który potrafi współpracować i rozwiązywać trudne sytuacje, a którego cała energia kierowana jest w realizowanie celów firmy, a nie w interpersonalne rozgrywki. Zespół zaczynają tworzyć wdzięczni pracownicy, przywiązani do firmy, bardziej zaangażowani i gotowi na przetrwanie razem z Tobą nawet tych najtrudniejszych momentów.
Nasze programy rozwojowe dla menedżerów to: układ szkoleń, zadań pomiędzy szkoleniami, informacji zwrotnych dla uczestników i sesji coachingowych, także na odległość.
Przeprowadzamy je w ramach danej organizacji – uczymy zarządzania w Twojej firmie, z Twoimi pracownikami w realnych sytuacjach. Wnikliwie poznajemy i wybieramy konkretne przypadki, na których ćwiczymy kluczowe umiejętności.
Czasami nasi klienci mają obawy, że:
… wyposażą managerów w cenne umiejętności, a oni odejdą.
Jest wprost przeciwnie. Z naszych doświadczeń wynika, że pracownicy odchodzą z firm źle zarządzanych. Jeśli więc Twój Zarząd wie, co robi możesz być spokojny, a jeśli nie zacznij od szkoleń i coachingów właśnie dla nich.
Dzięki takim szkoleniom osoby zarządzające potrafią …
… wzbudzić zaangażowanie w swoich zespołach;
… udzielić feedbacku, który działa, a nie przytłacza;
… wydobyć najlepsze zasoby, ponieważ skupią swoją uwagę na tych, którzy za moment będą mogli stać się najlepszymi pracownikami;
… ocenić potencjał swoich pracowników;
…zwolnić kogoś, gdy wymaga tego sytuacja.
Czym jest Akademia Managera?
Program
Praktyka
Doświadczenie
Czy jest inna droga?
Oczywiście, że tak! Możesz nadal domyślać się, co jest prawdziwym powodem kłopotów w danej organizacji, dziale czy zespole lub wykorzystać czas i zapisać się na szkolenie oparte o 5 poziomów logicznych organizacji. Ty decydujesz!
Program szkolenia
- Przedstawienie modelu pięciu poziomów logicznych;
- Model zapraszania klienta do wspólnej diagnozy;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie kultury organizacji;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie procedur i procesów;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie relacji w zespołach;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie jednostki;
- Praca w oparciu o case study;
- Symulacja prowadzenia diagnozy organizacji lub zespołu;
- Planowanie i wybieranie interwencji wobec klienta.
Program szkolenia w ramach modułu 2:
- Otrzymanie skutecznego narzędzia diagnozy organizacji i zespołów;
- Superwizja przeprowadzonych diagnoz;
- Uzyskanie informacji zwrotnych;
- Uzupełnienie wiedzy z wybranych fragmentów wiedzy z Analizy Transakcyjnej;
- Praca z klientem w oparciu o proces równoległy oraz przeciwprzeniesienie.
Poznaj trenera prowadzącego:
Katarzyna
Balcerkiewicz
Psycholog, rekomendowany trener I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, coach, konsultant do spraw rozwoju organizacji, Praktyk Analizy Transakcyjnej. Członek European Association for Transactional Analysis. Prezes Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.
Współtworzyłam pierwszą w Polsce Szkołę Analizy Transakcyjnej, która dzisiaj doczekała się 42 edycji. Jestem autorem i trenerem wszystkich edycji HR Master. Uczę AT od ponad 15 lat. Prowadzę szkolenia z Analizy Transakcyjnej na poziomie zaawansowanym dla managerów, trenerów i konsultantów.
Współpracuję z działami HR, prowadząc coachingi i team coachingi dla ich pracowników. Opracowuję programy szkoleniowe dla wyższej kadry zarządzającej, akademii managerów dopasowane do danej branży i kultury organizacyjnej firmy. Od 20 lat zarządzam rozmaitymi zespołami. Mam doświadczenie w pracy z organizacjami, pracownikami działów sprzedaży i obsługi klientów, liderów, managerów, dyrektorów i prezesów.
Sprawiam, że właściciele, managerowie i pracownicy przychodzą do firmy z przyjemnością, a efekty ich działań przekładają się na bardziej korzystne rezultaty finansowe.
Joanna
Gosk
Jestem psychologiem, jedynym w Polsce certyfikowanym analitykiem transakcyjnym oraz nauczycielem i superwizorem AT w dziedzinie organizacji w kontrakcie z EATA (PTSTA-O), instruktorem szkolenia 101.
W pracy z klientami istotne jest dla mnie stworzenie atmosfery wzajemnego szacunku i koncentracji na rozwiązaniach. Zależy mi na proponowaniu klientom takiego sposobu działania, które jest mocno osadzone w kontekście osoby, z którą współpracuje, a jednocześnie ma realny wpływ na biznes klienta.
Połączenie strategii biznesowej z szeroką wiedzą z zakresu psychologii biznesu i działania organizacji, pozwala mi trafnie diagnozować nawet bardzo skomplikowane sytuacje, znajdować realne przyczyny problemów i proponować skuteczny plan działania.
AT wykorzystuję w pracy coachingowej i team coachingowej z managerami, interweniując w organizacjach, projektując z klientami proces zmiany, w pracy trenera, Team Coacha i agile coacha.
Marta
Drażyńska
Ukończyłam psychologię i filologię polską na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Odbyłam 5-letnie zaawansowane szkolenie w zakresie psychoterapii w podejściu AT, szkoliłam się w psychoterapii Gestalt.
Jestem absolwentką „Studium Umiejętności Pracy z Grupą” – programu rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Ukończyłam pięcioletnie Studium Psychoterapii w „Laboratorium Psychoedukacji” w Warszawie. Przygotowuję się do certyfikacji PTP. Pracuję w podejściu psychodynamicznym. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.
Jako trener zajmuję się szkoleniami z AT oraz różnego rodzaju umiejętnościami interpersonalnymi osób zarządzających w zespołach.
Anna
Pezacka-Gumna
Od 14 lat uczę się i korzystam z Analizy Transakcyjnej. Od wielu lat edukuję innych jako współprowadząca Szkołę AT i inne szkolenia i warsztaty oparte na AT. Miałam możliwość uczenia się od wielu wybitnych analityków transakcyjnych z całego świata (Sari van Poelie, Richard G. Erskine, Sue Eusden, Rosemary Napper, Birgitta Heilier, Alexandra Piotrowska, Tony White, Gregor and Masa Zvelc, John McNeel i inni), uczestniczenia w międzynarodowych konferencjach i grupach. Obecnie przygotowuję się do egzaminu na CTA (Certyfikowanego Analityka Transakcyjnego), zwieńczając wiele lat nauki, praktyki i superwizji.
Łącząc umiejętności do pogłębionej pracy z grupami oraz znajomość kontekstu działalności zespołów w organizacji z kompetencjami prowadzenia team coachingu, udało mi się skończyć odpowiednie przeszkolenie i uzyskać Certyfikat Team Coacha.
Justyna
Byczkowska
Nazywam się Justyna Byczkowska. Jestem psychologiem, trenerem warsztatu psychospołecznego rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, coachem, praktykiem Analizy Transakcyjnej, psychoterapeutką indywidualną i grupową. W swojej pracy kieruję się przekonaniem, że siłą napędową efektywności i produktywności ludzi są relacje oraz kultura, w jakiej pracują. Wierzę, że budowanie dobrych relacji, zaufania oraz poczucia psychologicznego bezpieczeństwa przekuwa się w zaangażowanie, lojalność i skuteczność pracowników. Wspieram moich klientów w osiąganiu zdrowej efektywności – zdolności do realizacji celów przy jednoczesnym dbaniu o dobrostan ludzi.
Pracuję na podstawie gruntownego rozpoznania sytuacji i potrzeb moich klientów – celuję w ich konkretne problemy i opracowuję dopasowane do nich rozwiązania. Programy i interwencje, które proponuję opierają się na potwierdzonej wiedzy psychologicznej i wypróbowanych w praktyce narzędziach. Od 15 lat rozwijam się w stosowaniu Analizy Transakcyjnej w biznesie oraz nieustannie pogłębiam wiedzę psychologiczną. Prowadzę kompleksowe projekty rozwojowe, coaching zespołowy i indywidualny, interwencje w sytuacjach kryzysowych oraz superwizje. Specjalizuje się w metodach skutecznej komunikacji, współpracy, rozwoju przywództwa oraz psychologii zdrowia w pracy. Pomagam budować efektywne zespoły i wspieram je w przechodzeniu przez sytuacje konfliktowe.
Opinie uczestników
Marzena
Rosler-Borakiewicz
Anna
Jacznik
Magdalena
Dzikowska
Nasze doświadczenie i lata praktyk w liczbach
19
20
87
Zapraszamy do
współpracy
Opowiedz nam o swoich potrzebach i pytaniach.
Oddzwonimy i doradzimy.
Najczęściej zadawane pytania
Nasze szkolenia dopasowujemy do specyfiki biznesu klienta. Nie mamy ustalonej minimalnej liczby pracowników, która ma wziąć udział w Akademii. W przypadku małej liczby osób w danej firmie zaproponujemy indywidualną ścieżkę rozwojową dla danego pracownika.
Tak. Otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia, wraz ze wskazaniem wszystkich tematów obejmujących Akademię oraz liczbą godzin.
Sposób finansowania szkolenia ustalany jest indywidualnie w ramach wypracowanego wspólnie kontraktu na realizację szkoleń. Zwykle po każdej przeprowadzonej aktywności na rzecz klienta wystawiana jest faktura VAT z 14 dniowym terminem płatności.
Najczęściej szkolenia odbywają się w siedzibie klienta. Jednak sami także dysponujemy salą szkoleniową, którą możemy także w ramach ustalonego kontraktu szkoleniowego udostępnić.