#Knowledgeshot nowoczesna metoda szkolenia online
Dzięki współpracy z wieloma firmami z branży IT, razem z nimi wypracowaliśmy nową formę uczenia się, która jest połączeniem webinaru, podcastu i wymiany zdań. Tą formę uczenia się nazwaliśmy: #knowledgeshot.
Zobacz
video
Zobacz
video
Warto zainwestować w #knowledgeshoty kiedy:
1
Widzisz, że w Twojej organizacji pojawiły się nowe obszary, którymi warto byłoby się zaopiekować, ale nie masz już na to czasu w kalendarzu różnych innych wydarzeń.
2
Potrzebujesz uzupełnić lub powtórzyć jakiś fragment wiedzy psychologicznej, z którego są już przeszkoleni pracownicy i szukasz skondensowanej formy.
3
Pracujesz w organizacji, w której ludzie są przekonani, że nie mogą oderwać się od swojej pracy i dlatego są niechętni, aby przychodzić na dłuższe szkolenia.
4
Do tej pory organizowałaś szkolenia, webinary, podcasty i szukasz świeżej formuły na dostarczenie wiedzy.
5
Prawie wykorzystałeś już swój budżet szkoleniowy lub zostało Ci coś jeszcze do wykorzystania do końca roku i chcesz dostarczyć coś wartościowego swoim pracownikom.
Co to jest
#knowledgeshot?
Nasze #knowledgeshoty składają się z 3 elementów:
- interaktywny webinar, podczas którego trener przekazuje wybrany fragment wiedzy i aktywizuje uczestników do wypowiedzenia się w jego trakcie, poprzez zadawanie prowadzącemu pytań, zapraszanie do udzielania konkretnych odpowiedzi lub podawanie przykładów z ich pracy;
- zadania wdrożeniowego, ustalonego z HR lub osobami zarządzającymi, które ma zachęcić pracowników do zastosowania poznanej wiedzy i narzędzi;
- 1,5h workshopu z liderami/managerami, w trakcie którego wypracowują oni 2-3 sposoby jak mogą wesprzeć swoje zespoły, aby zastosowały wybrany fragment wiedzy/narzędzia.
Przykładowe tematy #knoledgeshotów, które do tej pory realizowaliśmy:
- Praca w zespole rozproszonym
- Metoda GTD – czyli jak oszczędzać czas
- Radykalna szczerość
- Stres deaktywowany, czyli sposoby zmniejszania stresu
- Klucz do komunikacji w zespole, czyli jak dopasować styl komunikacji do członków zespołu
- Syndrom oszusta czy lęk przed oceną
- Wypalenie zawodowe
- Ja w stresie, czyli nasze strategie radzenia sobie w sytuacji presji i deadlineów
Jesteśmy w stanie przygotować i poprowadzić wiele innych tematów, które widzisz, że są ważne na ten moment w organizacji lub które sygnalizują Ci managerowie, czy pracownicy.
Warto tutaj wspomnieć, że pomysł, nazwa i sam koncept „knowledgeshot” został zainspirowany i stworzony w trakcie współpracy z firmą Apptension. To właśnie z nimi pierwszy raz realizowaliśmy w takiej formie uczenie wybranych fragmentów wiedzy psychologicznej dla zespołów w pracy zdalnej.
Co dają nowoczesne metody szkolenia pracowników online?
Nowoczesne metody szkolenia pracowników online pozwalają połączyć zalety formy stacjonarnej i rozwiązań cyfrowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych form, gdzie dominuje jednostronny wykład, e-learning oferuje większą elastyczność i interaktywność – uczestnicy mogą brać udział w ćwiczeniach, quizach czy moderowanej dyskusji, co sprzyja lepszemu przyswajaniu wiedzy. Dla pracodawcy oznacza to nie tylko oszczędność czasu i kosztów organizacyjnych, ale także możliwość dopasowania treści do indywidualnych potrzeb pracowników, bez konieczności rezygnowania z wartościowych elementów znanych ze szkoleń stacjonarnych.
Dlaczego my?

Program

Praktyka

Doświadczenie

Czy jest inna droga?
Oczywiście, że tak! Możesz nadal domyślać się, co jest prawdziwym powodem kłopotów w danej organizacji, dziale czy zespole lub wykorzystać czas i zapisać się na szkolenie oparte o 5 poziomów logicznych organizacji. Ty decydujesz!
Program szkolenia
- Przedstawienie modelu pięciu poziomów logicznych;
- Model zapraszania klienta do wspólnej diagnozy;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie kultury organizacji;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie procedur i procesów;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie relacji w zespołach;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie jednostki;
- Praca w oparciu o case study;
- Symulacja prowadzenia diagnozy organizacji lub zespołu;
- Planowanie i wybieranie interwencji wobec klienta.
Program szkolenia w ramach modułu 2:
- Otrzymanie skutecznego narzędzia diagnozy organizacji i zespołów;
- Superwizja przeprowadzonych diagnoz;
- Uzyskanie informacji zwrotnych;
- Uzupełnienie wiedzy z wybranych fragmentów wiedzy z Analizy Transakcyjnej;
- Praca z klientem w oparciu o proces równoległy oraz przeciwprzeniesienie.
Poznaj trenera prowadzącego:

Joanna
Gosk
Jestem psychologiem, jedynym w Polsce certyfikowanym analitykiem transakcyjnym oraz nauczycielem i superwizorem AT w dziedzinie organizacji w kontrakcie z EATA (PTSTA-O), instruktorem szkolenia 101.
Współtworzyłam pierwszą w Polsce Szkołę Analizy Transakcyjnej, która dzisiaj doczekała się swojej 43 edycji.
Należę do Europejskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej i Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Jestem rekomendowanym trenerem I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Uczę innych AT od 13 lat. Przeprowadziłam 14 edycji Szkoły i Akademii AT.
AT wykorzystuję w pracy coachingowej i team coachingowej z managerami, interweniując w organizacjach, projektując z klientami proces zmiany, w pracy trenera, Team Coacha i agile coacha.

Katarzyna
Balcerkiewicz
Psycholog, rekomendowany trener I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, coach, konsultant do spraw rozwoju organizacji, Praktyk Analizy Transakcyjnej. Członek European Association for Transactional Analysis. Prezes Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.
Współtworzyłam pierwszą w Polsce Szkołę Analizy Transakcyjnej, która dzisiaj doczekała się 42 edycji. Jestem autorem i trenerem wszystkich edycji HR Master. Uczę AT od ponad 15 lat. Prowadzę szkolenia z Analizy Transakcyjnej na poziomie zaawansowanym dla managerów, trenerów i konsultantów.
Współpracuję z działami HR, prowadząc coachingi i team coachingi dla ich pracowników. Opracowuję programy szkoleniowe dla wyższej kadry zarządzającej, akademii managerów dopasowane do danej branży i kultury organizacyjnej firmy. Od 20 lat zarządzam rozmaitymi zespołami. Mam doświadczenie w pracy z organizacjami, pracownikami działów sprzedaży i obsługi klientów, liderów, managerów, dyrektorów i prezesów.
Sprawiam, że właściciele, managerowie i pracownicy przychodzą do firmy z przyjemnością, a efekty ich działań przekładają się na bardziej korzystne rezultaty finansowe.

Marta
Drażyńska
Ukończyłam psychologię i filologię polską na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Odbyłam 5-letnie zaawansowane szkolenie w zakresie psychoterapii w podejściu AT, szkoliłam się w psychoterapii Gestalt.
Jestem absolwentką „Studium Umiejętności Pracy z Grupą” – programu rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Ukończyłam pięcioletnie Studium Psychoterapii w „Laboratorium Psychoedukacji” w Warszawie. Przygotowuję się do certyfikacji PTP. Pracuję w podejściu psychodynamicznym. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.
Jako trener zajmuję się szkoleniami z AT oraz różnego rodzaju umiejętnościami interpersonalnymi osób zarządzających w zespołach.

Anna
Pezacka-Gumna
Od 14 lat uczę się i korzystam z Analizy Transakcyjnej. Od wielu lat edukuję innych jako współprowadząca Szkołę AT i inne szkolenia i warsztaty oparte na AT. Miałam możliwość uczenia się od wielu wybitnych analityków transakcyjnych z całego świata (Sari van Poelie, Richard G. Erskine, Sue Eusden, Rosemary Napper, Birgitta Heilier, Alexandra Piotrowska, Tony White, Gregor and Masa Zvelc, John McNeel i inni), uczestniczenia w międzynarodowych konferencjach i grupach. Obecnie przygotowuję się do egzaminu na CTA (Certyfikowanego Analityka Transakcyjnego), zwieńczając wiele lat nauki, praktyki i superwizji.
Łącząc umiejętności do pogłębionej pracy z grupami oraz znajomość kontekstu działalności zespołów w organizacji z kompetencjami prowadzenia team coachingu, udało mi się skończyć odpowiednie przeszkolenie i uzyskać Certyfikat Team Coacha.

Justyna
Byczkowska
Nazywam się Justyna Byczkowska. Jestem psychologiem, trenerem warsztatu psychospołecznego rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, coachem, praktykiem Analizy Transakcyjnej, psychoterapeutką indywidualną i grupową. W swojej pracy kieruję się przekonaniem, że siłą napędową efektywności i produktywności ludzi są relacje oraz kultura, w jakiej pracują. Wierzę, że budowanie dobrych relacji, zaufania oraz poczucia psychologicznego bezpieczeństwa przekuwa się w zaangażowanie, lojalność i skuteczność pracowników. Wspieram moich klientów w osiąganiu zdrowej efektywności – zdolności do realizacji celów przy jednoczesnym dbaniu o dobrostan ludzi.
Pracuję na podstawie gruntownego rozpoznania sytuacji i potrzeb moich klientów – celuję w ich konkretne problemy i opracowuję dopasowane do nich rozwiązania. Programy i interwencje, które proponuję opierają się na potwierdzonej wiedzy psychologicznej i wypróbowanych w praktyce narzędziach. Od 15 lat rozwijam się w stosowaniu Analizy Transakcyjnej w biznesie oraz nieustannie pogłębiam wiedzę psychologiczną. Prowadzę kompleksowe projekty rozwojowe, coaching zespołowy i indywidualny, interwencje w sytuacjach kryzysowych oraz superwizje. Specjalizuje się w metodach skutecznej komunikacji, współpracy, rozwoju przywództwa oraz psychologii zdrowia w pracy. Pomagam budować efektywne zespoły i wspieram je w przechodzeniu przez sytuacje konfliktowe.
Opinie uczestników

Marzena
Rosler-Borakiewicz

Anna
Jacznik

Magdalena
Dzikowska
Nasze doświadczenie i lata praktyk w liczbach
3
24
105

Zapraszamy do
współpracy
Opowiedz nam o swoich potrzebach i pytaniach.
Oddzwonimy i doradzimy.
Najczęściej zadawane pytania
Od czasu pandemii umawiamy się na 1 spotkanie online – najczęściej z HR Managerem (HRBP) i Managerem danego zespołu/obszaru (odpowiednio liderem, dyrektorem).
Spotkanie to służy przede wszystkim zrozumieniu sytuacji klienta, kontekstu i analizie potrzeb.
Jedno spotkanie w ramach #knowledgeshota trwa 1h.
Tak, są nagrywane na życzenie klienta, by móc je wykorzystywać dalej w organizacji. Dostęp do nagrań to zwykle 1rok, od momentu odbycia się danego #knowledgeshota.
Sposób finansowania szkolenia ustalany jest indywidualnie w ramach wypracowanego wspólnie kontraktu na realizację szkoleń. Zwykle po każdej przeprowadzonej aktywności na rzecz klienta wystawiana jest faktura VAT z 14 dniowym terminem płatności.
Stawiamy na nowoczesne techniki i metody aktywizujące, takie jak case study, elementy symulacji czy dyskusje problemowe, dzięki czemu uczestnicy nie tylko zdobywają wiedzę teoretyczną, ale też ćwiczą praktyczne umiejętności. Dobór metody kształcenia zależy zawsze od celów i specyfiki grupy docelowej.
Tak – oferujemy również szkolenia w miejscu pracy, co pozwala lepiej odnieść się do realnych wyzwań zawodowych i ułatwia natychmiastowe wykorzystanie zdobytej wiedzy. Taka forma sprzyja doskonaleniu pracowników w praktyce i pomaga w osiągnięciu konkretnych celów szkolenia.
Oczywiście – realizujemy zarówno kursy online w trybie asynchronicznym, gdzie uczestnik uczy się we własnym tempie, jak i spotkania synchroniczne, wspierające budowanie interakcji społecznych. W ramach szkoleń e-learningowych udostępniamy moduły dydaktyczne, ćwiczenia oraz materiały, które wspierają podnoszenie kwalifikacji pracowników firmy.
