Team Coaching
wspierający zespołowość i pomagający wspólnie przeanalizować i rozwiązać, trudne sytuacje jakie pojawiają się w tym zespole.
Zobacz
video
Zobacz
video
Team coaching na celu pomóc wszystkim członkom:
1
Zbudować working agreement w tym zespole.
2
Rozwiązać trudne, nie wyjaśnione do tej pory sytuacje w tym zespole lub z innymi zespołami.
3
Wykorzystać indywidualne zasoby na rzecz całego zespołu.
Czym jest
team coaching?
W niesprzyjających sytuacjach otwiera się droga do nowych doświadczeń. Kto chce dotrzeć do nowych brzegów musi wykraczać poza istniejące możliwości i tworzyć prawdziwe wizje
– Micheline Rampe
Czasem wydaje nam się, ze wystarczy, że jesteśmy zatrudnieni w jednym zespole, żeby osiągać́ wspólny cel i dobrze współpracować́. Przeżywamy rozczarowanie za każdym razem, gdy jest inaczej, kiedy jest trudno, pojawiają się̨ konflikty.
Kiedy prowadzimy team coaching, zajmujemy się tym, jak sprawić, by zespół lepiej funkcjonował jako całość. Team coaching to doskonałe uzupełnienie szkoleń, bowiem pozwala szybko uczyć się leaderom, jak pracuje sprawnie działający zespół, który nie generuje strat.
Cykl spotkań w ramach team coachingu składa się z:
- indywidualnych spotkań z każdym członkiem zespołu oraz liderem zanim rozpocznie się właściwy cykl w ramach sesji team coachingowych
- przygotowania 1 sesji team coachingu z managerem zespołu
- spotkania team coachingowego (ok. 6 sesji spotkań)
- zadania wdrożeniowego między poszczególnymi spotkaniami team coachingowymi
- podsumowania pracy zespołu na poprzedniej sesji team coachingu i przygotowania się do kolejnej sesji
Dlaczego my?
Program
Praktyka
Doświadczenie
Czy jest inna droga?
Oczywiście, że tak! Możesz nadal domyślać się, co jest prawdziwym powodem kłopotów w danej organizacji, dziale czy zespole lub wykorzystać czas i zapisać się na szkolenie oparte o 5 poziomów logicznych organizacji. Ty decydujesz!
Program szkolenia
- Przedstawienie modelu pięciu poziomów logicznych;
- Model zapraszania klienta do wspólnej diagnozy;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie kultury organizacji;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie procedur i procesów;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie relacji w zespołach;
- Diagnoza i narzędzia interwencji na poziomie jednostki;
- Praca w oparciu o case study;
- Symulacja prowadzenia diagnozy organizacji lub zespołu;
- Planowanie i wybieranie interwencji wobec klienta.
Program szkolenia w ramach modułu 2:
- Otrzymanie skutecznego narzędzia diagnozy organizacji i zespołów;
- Superwizja przeprowadzonych diagnoz;
- Uzyskanie informacji zwrotnych;
- Uzupełnienie wiedzy z wybranych fragmentów wiedzy z Analizy Transakcyjnej;
- Praca z klientem w oparciu o proces równoległy oraz przeciwprzeniesienie.
Poznaj trenera prowadzącego:
Joanna
Gosk
Jestem psychologiem, jedynym w Polsce certyfikowanym analitykiem transakcyjnym oraz nauczycielem i superwizorem AT w dziedzinie organizacji w kontrakcie z EATA (PTSTA-O), instruktorem szkolenia 101.
Współtworzyłam pierwszą w Polsce Szkołę Analizy Transakcyjnej, która dzisiaj doczekała się swojej 43 edycji.
Należę do Europejskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej i Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Jestem rekomendowanym trenerem I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Uczę innych AT od 13 lat. Przeprowadziłam 14 edycji Szkoły i Akademii AT.
AT wykorzystuję w pracy coachingowej i team coachingowej z managerami, interweniując w organizacjach, projektując z klientami proces zmiany, w pracy trenera, Team Coacha i agile coacha.
Katarzyna
Balcerkiewicz
Psycholog, rekomendowany trener I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, coach, konsultant do spraw rozwoju organizacji, Praktyk Analizy Transakcyjnej. Członek European Association for Transactional Analysis. Prezes Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.
Współtworzyłam pierwszą w Polsce Szkołę Analizy Transakcyjnej, która dzisiaj doczekała się 42 edycji. Jestem autorem i trenerem wszystkich edycji HR Master. Uczę AT od ponad 15 lat. Prowadzę szkolenia z Analizy Transakcyjnej na poziomie zaawansowanym dla managerów, trenerów i konsultantów.
Współpracuję z działami HR, prowadząc coachingi i team coachingi dla ich pracowników. Opracowuję programy szkoleniowe dla wyższej kadry zarządzającej, akademii managerów dopasowane do danej branży i kultury organizacyjnej firmy. Od 20 lat zarządzam rozmaitymi zespołami. Mam doświadczenie w pracy z organizacjami, pracownikami działów sprzedaży i obsługi klientów, liderów, managerów, dyrektorów i prezesów.
Sprawiam, że właściciele, managerowie i pracownicy przychodzą do firmy z przyjemnością, a efekty ich działań przekładają się na bardziej korzystne rezultaty finansowe.
Marta
Drażyńska
Ukończyłam psychologię i filologię polską na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Odbyłam 5-letnie zaawansowane szkolenie w zakresie psychoterapii w podejściu AT, szkoliłam się w psychoterapii Gestalt.
Jestem absolwentką „Studium Umiejętności Pracy z Grupą” – programu rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Ukończyłam pięcioletnie Studium Psychoterapii w „Laboratorium Psychoedukacji” w Warszawie. Przygotowuję się do certyfikacji PTP. Pracuję w podejściu psychodynamicznym. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.
Jako trener zajmuję się szkoleniami z AT oraz różnego rodzaju umiejętnościami interpersonalnymi osób zarządzających w zespołach.
Anna
Pezacka-Gumna
Od 14 lat uczę się i korzystam z Analizy Transakcyjnej. Od wielu lat edukuję innych jako współprowadząca Szkołę AT i inne szkolenia i warsztaty oparte na AT. Miałam możliwość uczenia się od wielu wybitnych analityków transakcyjnych z całego świata (Sari van Poelie, Richard G. Erskine, Sue Eusden, Rosemary Napper, Birgitta Heilier, Alexandra Piotrowska, Tony White, Gregor and Masa Zvelc, John McNeel i inni), uczestniczenia w międzynarodowych konferencjach i grupach. Obecnie przygotowuję się do egzaminu na CTA (Certyfikowanego Analityka Transakcyjnego), zwieńczając wiele lat nauki, praktyki i superwizji.
Łącząc umiejętności do pogłębionej pracy z grupami oraz znajomość kontekstu działalności zespołów w organizacji z kompetencjami prowadzenia team coachingu, udało mi się skończyć odpowiednie przeszkolenie i uzyskać Certyfikat Team Coacha.
Justyna
Byczkowska
Nazywam się Justyna Byczkowska. Jestem psychologiem, trenerem warsztatu psychospołecznego rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, coachem, praktykiem Analizy Transakcyjnej, psychoterapeutką indywidualną i grupową. W swojej pracy kieruję się przekonaniem, że siłą napędową efektywności i produktywności ludzi są relacje oraz kultura, w jakiej pracują. Wierzę, że budowanie dobrych relacji, zaufania oraz poczucia psychologicznego bezpieczeństwa przekuwa się w zaangażowanie, lojalność i skuteczność pracowników. Wspieram moich klientów w osiąganiu zdrowej efektywności – zdolności do realizacji celów przy jednoczesnym dbaniu o dobrostan ludzi.
Pracuję na podstawie gruntownego rozpoznania sytuacji i potrzeb moich klientów – celuję w ich konkretne problemy i opracowuję dopasowane do nich rozwiązania. Programy i interwencje, które proponuję opierają się na potwierdzonej wiedzy psychologicznej i wypróbowanych w praktyce narzędziach. Od 15 lat rozwijam się w stosowaniu Analizy Transakcyjnej w biznesie oraz nieustannie pogłębiam wiedzę psychologiczną. Prowadzę kompleksowe projekty rozwojowe, coaching zespołowy i indywidualny, interwencje w sytuacjach kryzysowych oraz superwizje. Specjalizuje się w metodach skutecznej komunikacji, współpracy, rozwoju przywództwa oraz psychologii zdrowia w pracy. Pomagam budować efektywne zespoły i wspieram je w przechodzeniu przez sytuacje konfliktowe.
Opinie uczestników
Marzena
Rosler-Borakiewicz
Anna
Jacznik
Magdalena
Dzikowska
Nasze doświadczenie i lata praktyk w liczbach
2
22
87
Zapraszamy do
współpracy
Opowiedz nam o swoich potrzebach i pytaniach.
Oddzwonimy i doradzimy.
Najczęściej zadawane pytania
Od czasu pandemii umawiamy się na 1 spotkanie online – najczęściej z HR Managerem (HRBP) i Managerem danego zespołu/obszaru (odpowiednio liderem, dyrektorem).
Spotkanie to służy przede wszystkim zrozumieniu sytuacji klienta, kontekstu i analizie potrzeb.
Jedno spotkanie w ramach #knowledgeshota trwa 1h.
Tak, są nagrywane na życzenie klienta, by móc je wykorzystywać dalej w organizacji. Dostęp do nagrań to zwykle 1rok, od momentu odbycia się danego #knowledgeshota.
Sposób finansowania szkolenia ustalany jest indywidualnie w ramach wypracowanego wspólnie kontraktu na realizację szkoleń. Zwykle po każdej przeprowadzonej aktywności na rzecz klienta wystawiana jest faktura VAT z 14 dniowym terminem płatności.