Szkolenia
Szkolenia zamknięte dla biznesu
Na całym świecie zmieniają się kluczowe aspekty prowadzenia biznesu. Kompetencje takie jak: ciekawość, empatia, odpowiedzialność, optymizm i elastyczność stają się kompetencjami mocy tzw. PowerSkills. Jest...
Czy działasz w małej firmie, czy w wielkim koncernie, obsługa klienta jest zawsze wizytówką i pomostem, które pomagają zawrzeć kontrakt i umożliwia jego kontynuację.
Kiedy wyniki firmy spadają i trudno jest znaleźć dobre rozwiązanie lub gdy konflikt przeszkadza w pracy - pomożemy wyjść z kryzysu i uniknąć następnych.
W trakcie takiego szkolenia Twój pracownik pracuje indywidualnie z naszym trenerem-specjalistą, zdobywając umiejętności managerskie, handlowe, komunikacyjne, asertywne czy negocjacyjne.
Gotowe narzędzie, które krok po kroku pozwoli Ci przeanalizować wszystkie ważne obszary działania organizacji i dotrzeć do prawdziwej przyczyny pojawiających się problemów.